Summa sidvisningar

söndag 24 juni 2012

Formsvacka!

Jo då Johan har en formsvacka....han måste "ta tag i det nu". Betyder skärpa sig med maten säger han.
Jag tvingade honom till denna bild...han va inte glad men det va jag:o)))

Han känner sig obekväm och jag vrålar SPÄNN!

Att inte känna sig i form är en jobbig känsla...asjobbig. Kanske jag har en aning svårt för att känna nån som helst empati med min man i denna fråga. Tycker kanske inte vrål synd om honom att ha denna dåliga form.
Jag tycker kanske han mest ska hålla käften i denna sak...han har ett veck på ryggen säger han. Mitt dragspel där bak måste han missat.....:o)))

Jag är lyckligt lottad...men inte främst för "detta" utan för det som döljer sig innanför!!!




1 kommentar:

  1. Förstår din kännsa där helt och hållet... men visst är man lyckligt lottad för de osm finns innanför och att han vill dela livet med mig och mina barn =)

    SvaraRadera