Summa sidvisningar

torsdag 28 juni 2012

Grötigt och matchigt!

Nu verkar det va många som gått på semester.....hoppas vädret håller i sig!

Det va en trött Isolde med ett rivmärke på armen som jag idag hämtade. Hon hade visst hamnat i en liten "konflikt" idag :o)))

Vi slöade på altanen!

Gungat,bytt kläder 5 gånger,lekt med vatten ,kollat film, byggt koja...man hinner en del på ett par timmar!

En lite promenad på tok för sent idag. Hon somande och Isidor somade. Vi skulle köpa glass men det blev inget med det.

Brorsan kom hem och Isidor blir överlycklig. Att man redan kan se den där speciella kärleken. Han gillar att vara i hand knä.

Min snälla mamma kom med lite GI kex till oss igen. Jag nästan skäms. Men dom är så god så vi äter dom som godis. Massor av linfö och majsmjöl.

Jag har tränat. Idag va det ett spinningpass+ Easyline.

Nr jag kom  hem mötte jag Johan 19.00 i trädgården med två barn. Han hade "glömt" lägga dom (i alla fall lilleman):o)))
Han stack och träna och jag gjorde ett regäl spurt här och duschade barn,la Isidor, bakade chokladbollar med Isolde som hon ska bjuda på i morgon på dagis, duschade själv, lagade kvällsmat ,plockade i ordning och nattade Isolde!!!!

Kvinnor kan...helt ärligt....vi kan hålla ganska många bollar i luften!!!

Min älskade man har jag knappast sett idag, eller på hela veckan!!
Men han ser ut att vara sig lik!

Isidor har börjat med lite gröt nu. Å gode min gud jag har glömt. Glömt hur kladdigt det är. Vi alla va täckta av gröt och Isolde torkade och torkade. En sked in och 2 skedar ur den lilla munnen!!!

Paket från Villervalla har kommit!!!
ÄLSKAR dessa kläder!!!
Matchar varann !


Älskar vår altan!

Gott med gröt tycker Isdor...syrran bekymmrar sig för kladdet!

5 kommentarer:

  1. Oj vad du hunnit mkt i kväll! Så fint du också har matchat moln-kläderna, jag gillar det mönstret. Det svar/vita var väldigt snyggt. Den flerfärgade randiga har Lilly en lika dan :)
    Vad han växer Isidor, härligt!

    SvaraRadera
  2. Ja i kväll har det varit tempo här! :o) Fanns ju hur mycket som helst som jag ville "klicka" hem egentligen! Det enda jag tänkte på med klänningarna till Isolde va att dom är vääääääldigt långa eller?????

    SvaraRadera
  3. Hej Fia
    Ja visst kan vi, vi mammor:) Jag har en fråga...Vi har tänkt att köpa en sån konstrotting soffa...men jag tycker det verkar lite bökigt med kuddarna som måste in & ut (lat,jag vet:p)Hur förvarar ni era? Drar ni dem in & ut eller har ni typ en dynbox på altanen?
    Kram Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Visst kan mammor:o))) Ja,du det är lite jobb....speciellt dagar då det helt plötsligt kommer en skur. Vi släpar våra dynor. Förvarar dom just nu i vardagsrummet. Finns dynbox att köpa. Tror det vore enklare!!! Men snygga och sköna är dom!! KRAM

      Radera
  4. Ooooo så mycket fint du klickat hem! Kanske ta och kika lite jag med:)

    SvaraRadera