Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

Söndags känslan!

En ganska skön söndag utan några måsten mer än att ta det lite lungt. OCH det lyckades vi med. vi satt och tittade på Macken här på eftermiddag....tänk va bra man tyckte det va...DÅ!
Isidor har sovit nästan hela dagen.....stackarn måste tagit all kraft detta dop.

Isolde finner sig i att leka här hemma...mormor kom och fika, fick sina egna kakor till fika :o))

Har tränat,idag blev det ben och jag känner redan nu huuuuur det kommer bli i morgon.

Sonen kom också ner och träna idag...kan vara bra nu när det är sommarlov.

Solen vet inte hur den ska ha det....ena stunden lyser den och sen med sin frånvaro.

I morgon är en speciell dag...VÅR bröllopsdag. 1 år har vi varit gifta.....Älskar denne man så gryyyyymt mycket!!!!!

Nu sitter han här i soffan och jag tycker han fortfarande är det snyggaste som finns....härligt!!!!

Småttingarna sov innan 19 idag.

Nu ska jag duscha och krypa upp hos min man!!!
I morgon ska vi fira OSS!!!!
Inte först, inte störst men väldigt speciell! Jag är så glad att du finns, min älskade lilla prins!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar