Summa sidvisningar

onsdag 6 juni 2012

Allt flyter...

Kollar på den filmen nu samtidigt som jag surfar allt från parfym till TRX.
Vi sitter och funderar lite på om vi kanske ska göra oss ett eget litet gym i källaren. Vi har lite utrymme i källaren där jag skulle vilja ha en spinningcykel, lite hantlar,en pilatesboll,matta och TRX. Med dessa saker klarar vi oss långt på.
TRX är ett träningsredskap som jag tycker verkar otroligt bra, utan att ha testat det.

På ett vis så vill man ta sig tiden till gymmet för den sociala biten. Men med två små barn så går inte "matten" riktigt ihop nära man båda två gärna tränar 5-6 dagar i veckan. Kanske man då kan köra 2 pass hemma per vecka. Att "bytas av" funkar bra, jag tränar först och Johan sen ....men där går 3 timmar redan. Kanske vi kan träna när dom sover eller ha med dom där nere lite......

Vi får se!!!!!

TRX


2 kommentarer:

  1. Precis den diskussionen har vi haft här hemma, hur ska man hinna med två små? :) med gym i källaren/garaget känns det som man kan få ut mesta möjliga av den tid som finns över :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är ju lätt att tänka att det går "nog" och det gör det. Men i perioder så BLIR det stressigt. Flera gånger har jag försökt ha med Isidor men han vaknar så fort jag kommer in....och då där det kört!!!! Haha//FIA

      Radera