Summa sidvisningar

onsdag 13 juni 2012

Näsgrepp och REA!

Igår när jag la mig så låg Isidor så där utslagen med armar och ben rakt ut. Hela hjärtat bara svämmae över...jag tog upp honom och la honom hos mig. Bara för att få lukta lite ....Tänk att man till och med kan tycka kiss blöja och svettiga små händer luktar gott. Han letade och letade i mitt ansikte och fick ett ordentligt tag i min näsa och somnade gott med ett regält tag. Så nu har jag rivmärken på den!!!

Isidor sover nu i vagnen och jag dricker en smoothie med jordgubbar. Isolde är på dagis och jag måste handla. Här är det TOMT!!!!


När jag hämtat Isolde ska vi ge oss in till Skövde på PoP rean. Hon ska få äta på McD tror jag.

Vädret ser lovande ut och nu ska jag promenera....Träningsvecka har börjat ruskigt bra....nu hänger vi i!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar