Summa sidvisningar

lördag 23 juni 2012

Härlig Midsommar!

En hel dag hos Frida &Johan igår.
Vi åt och barn lekte för fullt.
Vi struntade i Midsommarstång och det blev gräsklippardans i stället.

Hade en bit hem sen så vi va väl hemma här vid 02.00 ca.
Småttingarna somnade ganska tidigt och det kunde till och med bli lite vuxentid på kvällen.

En lättsam rolig Midsommar!!!

Idag fick jag sovmorgon och vaknar med ett ryck och kl är 10.30.....egentligen borde jag var oerhört tacksam och glad och överfösa min man med tacksamhet. Men jag blev så grymt stressad av att jag sovit bort en halv dag och vaknar helt yr av för mycket sömn....så jag frågade Johan varför han inte väckt mig???????? Han stod som ett frågetecken...:o))) Men tack min Bästa man (öhhh har bara en )

Nu har jag rensat ogräs så mina fingrar är stela och ryggen krokig. 2 timmars rensande och nu är det riktigt fint ute. Ganska avkopplande sysselsättning faktsikt.

Skickade iväg Johan til gymmet nu. Får se om jag pressar in ett pass sen oxå.

Isidor sover och Isolde tittar på tv och leker med sin lilla väska där hon hela tiden vill ha pengar i.
Tror hon helst vill sova.....tar på krafterna att fira Midsommar!

Inga planer mer för dagen.
Tänkte bjuda hit lite vänner i kväll egentligen men känner nog att det får bli en Taco-pajs kväll och lite "lägga barn tidigt kväll "!!!
En film och lite godis och Lördagen känns som den bästa.....

Frida hade bakat en tårta...hur fin som helst!!!

Rätt var det va så fick vi se denna syn!!!! Haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar