Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Slut som artist!

Redigerat bilder i ett par timmar. Ögonen svider men det är så roligt!!!!

Denna dagen har gått i ett rasande tempo. Skolavslutning,träning,kollat på stan,fikat, haft mäklare här för värdering av vårt hus ,fotat,tittat på när dom gått in till balen och pratat med barnläkaren och missat Isidors "skallforskning" han är med i...man mäster huvudet för att se lite hur det förändras med kudde eller ej.  OCH handlat på Lindex rean!!!! Tänk vad man kan trycka in på en dag!!!!!

Min killar va så fina, skjorta och välkammade...ett lååångt sommarlov nu! När vi va små cyklade man,hängde på stan,badade mm. Nu mer tar datorn tiden även på ett sommarlov. Men enligt alla barnpsykologer SKA det inte vara skadlgt. kan bara lita på det och hoppas dom själva känner när det är nog. Att man också träffas i verkliga livet och utnyttjar ledigheten på alla tänkbara sätt.

Johan har varit ledig oxå....så skönt!!!
Han har tränat nu i kväll, betydligt tuffare pass än mitt.

Nu längtar jag efter sol och värme.

Jag längtar efter semester för oss alla.
Jag längtar efter grillkvällar.


På månad drar vi till stockholm. lite minisemester. Ska bli roligt!
Isolde har bestämt att hon ska ha "knäckis" med sig på tåget!




Nu tidens "prälle" med talet i Iphone...underbart tycker jag!!!

Lillasyster & storebror





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar