Summa sidvisningar

fredag 15 juni 2012

Smygaren och Sovaren!

Isidor har sovit sååå bra i natt. bara varit vaken 3 gånger. Gud, så skönt!
Vaknade innan 5.30 av några steg...sen blev det tyst. Vakande igen vid 6.15 då kom Isolde in. Hon hade varit nere själv säger hon. Hon hade ätit frukost och så sa hon.....Hmmmmm. Ringde sen Johan som berättade att hon kommit ner till honom. Han åkte vid 5.30.

Vi har hunnit rädda en fluga och en mask,satt på en maski tvätt och plockat ur diskmaskinen. Nu ska jag plocka lite till ch byta i alla sängar innan jag ger mig ut på en promenad. Tämnkte fixa lite med musik inför kvällens spinning/easyline. men det tar sån tid så jag vet inte riktigt om jag orkar det idag.

River i min hals.....inte sjuk nu tack!
Johan jobbar hela helgen så det är inte läge för några sjukdomar alls.

En bra träningsvecka ger bra träningsvärk.....Idag har jag ont i hela min kropp ,utom benen för det har släppt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar