Summa sidvisningar

onsdag 6 juni 2012

Glad 6 Juni!

Grattis till oss och vårt avlånga land!!!

SVERIGE
Där man nu mer kanvända samma jacka på julafton som Midsommarafton. Fantastiskt!!!!

Jag fick idag lite sovmorgon,mycket skönt.
På förmiddagen gick vi en sväng till "city" :o) för att se om det var något "firande". Kulturskolans duktiga elever underhöll. Vi fikade med min pappa och B-M. Johan gav sig ut med Stefan för att cykla. Vi hälsade på Anita på gymmet .
Idag fick vi spontanbesök av Andreas och Kristina + Charle och Eddie.

Innan dom kom såg jag "något" komma innanför dörren med släpande steg. Det va Johan som ganska snart under cykelturen med något mer rutinerade grabbar gått in "i väggen" och dragit på sig syra så han höll på att bryta samman i hallen. Som den underbara fru jag är så....gapskrattade jag och vi kom överens om att han ska hålla sig till sitt "kroppsbyggande" .....näää då han kommer inte ge upp!!!!

En mysig eftermiddag på altanen med barn ,fika ,gap,skrik,våtservetter,nappflaskor,nappar och bäbis-kräks. En härlig Nationaldag!!!!!


Barn somnade tidigt här.....efter att först tjatat ner Isolde i badet och sen tjatat upp henne ur badet...

Blev ingen löprunda som jag planerat nu i kväll.

Blev tvättkväll och Arga Snickarn i stället....med lite jordgubbar !!!

Isidor fikc smaka potatis idag....gick fint!

Isolde och Charlie

Här har vi EDDIE......


Picknick

Tjocktarmen och Tunntarmen & Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar