Summa sidvisningar

onsdag 13 juni 2012

Sommarlov...

Efter en termin av läxor,tider att passa och långa dagar är det då dax för Skolavslutning i morgon!!! Å ,jag minns den där dagen. Man fick ha sina fina kläder på sig.

MEN ett sommarlov kan oxå innebära en enorm press för oss föräldrar som inte har lika långt sommarlov precis. Bara tanken på att sätta mina barn på "sommardagis" får mig nästan ur balans.

Denna sommaren är jag ju hemma och det känns så skönt!
I år har vi inte bokat in någonting än...vi ska väl börja med att hämta husvagnen och besiktiga den. Några dagar någonstans får det nog bli.

Vi har varit i Vimmerby . Så jag tänker inte endast göra "barnsemester". Möjligen Liseberg...

Barn ska oxå anpassa sig precis som vi får göra.

Idag va vi i Skövde. Handlade några tröjor till småttingarna på PoP.

Vi åt glass och hade det mysigt.

Jag la mig och vila en stund medans Johan tog med sig dom tll lekparken.

Känner mig överkörd!

Nu har vi tränat båda två...Isolde och Isidor va med. Trodde vi skulle få med oss den store killen oxå men han ska spela fotboll idag. Han har träningsvärk sen sist och kan knappast röra sig......

Ringde precis dom andra grabbarna hos sin pappa...ville ha lite tider på när avslutningen va i morgon. Men ingen visste När!? Haha...eller så har man inte lyssnat kanske.

Nu ska vi boka hotell i Stockholm på måndag. SKA bli en mycket spännande resa....:o))))

Tror nog Isolde snart ska sova....


Nöjd med min nya krans ...inköpt idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar