Summa sidvisningar

fredag 15 juni 2012

Fredag kväll i väntans tider!

Jaha ja....20.00 satt jag bänkad...men vid fel match. :o))) Satte på Tv;n och såg gula tröjor...men det va viss Ukraina och Frankrike ja....så intresserad är jag!!!
Men i kväll ska jag titta. Men nu är godiset slut som jag skulle ha....Skit oxå! Bara för dom inte startade i tid!!!!

Småttingarna sover och jag är trött.
Väntar på Johan som ska komma hem från jobbet.

Dagen har varit ganska slö.
Fikade med mamma på förmiddagen och träffade Lisa på stan idag.
Vi pratade om 3 åringar, det är en spännande ålder. Isolde är väl inte riktigt i nån trotsålder än men.

Satt på altanen med Isolde springades med klänninga,vattenflaaskor ,dockor och läppglans. Jag läste MAMA .

Isolde cyklade till lekparken för att gunga. Hon gungade i 40 min. Att hon inte tröttnar!!! Hon förklarar flera gånger om dagen för mig att hon är en stor tjej nu...så fort jag har sagt nåt idag kontrar hon med detta. Vår lilla GLÄDJE! Att man kan vara så glad morgon som kväll kan jag bli imponerad av......Hon verkar inte ha så många dåliga dagar. Mia Törnblom skrev i nån tidning...-Livet suger i bland så är det bara! Gilla läget.....

Mamma och L kom och tog med sig dom små medans jag kunde träna.
Nästan fullt pass trots student tider och skolavslutningar.
Svettigt och roligt....

Kollar på 4:an inför matchen.....tänk att folk kan ta semester för att titta på fotboll. Obegripligt! Måste va för denna snygga Anna Bohlin...hon är så fin tycker jag!


Okej, kom igen då Sverige....När det nu ska börja!



4 kommentarer:

  1. Ja heja Sverige, även om jag inte är direkt intresserad. Men det är ju kul att se andra bli glada :)

    Tycker det låter som du hunnit mycket idag med fika osv. Isidor är ju lite äldre än Valter så jag hoppas orka/hinna komma från hemmet snart också. Förmiddagarna går mest åt att amma och plocka iordning lite sen är det dags att hämta på förskola och efter det lekparken. En dag går fort. Idag har pappan i familjen varit pappaledig och då blev det extra kul att gå till lekparken hela familjen tillsammans.

    Trevlig helg!
    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker ge mig ut lite men det är ju inte direkt nån enkel grej. Han gråter inte så mycket längre så det känns lite lättare nu. //SOFIA

      Radera
  2. Glömde skriva:
    Den vänstra bilden är ju underbar!!!

    SvaraRadera