Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2012

Lite smått & gott i dekoltaget!

Vi packar här!
I morgon kl 7.30 går tåget mt Stockholm. Jag tycker jag förbereder till max här när man ska iväg, kaffebryggaren är laddad,allt är liksom klart. Ändå blir det alltid så förbaskat körigt . Då springer jag bara runt och försöker få nån ordning. Irriterad så jag sen får be om ursäkt...till och med till dammråttorna. Inget borde kunna gå fel denna gång....
En hotellnatt men vad grjer som ska med...vagnar,flaskor,filtar,regnkläder,böcker,välling,blöjor...mm.
Sen är det ju lite till oss oxå ja...

I min urrigning idag fanns allt från bäbis spy till gröt. Duschen idag va riktigt uppskattad. Låter äckligt men sån är min verklighet.

Ska bli roligt att komma iväg. Isolde ser fram mot tågresan...vi får väl se...*host host*

Kan vara så att jag kommer vinna "flest timmar i lekparken genom åren". med 5 barn så har det blivit en del. Idag plussade vi på kontot lite till. Idag tog vi dagis-lekparken. Ligger så när oss så det är smidigt för en lite utflykt. Även jag fick snällt åka rutchkana idag.

Brorsan kom hem nu. Isidor skrattar med hela kroppen.

Johan kom hem nu och vi har ätit lax, vad gott det är. Glömmer av det mellan varven!

Fotboll på Tv,urtrist.

men det hinns nog inte med. Borde hjälpa min man att få ut lite saker till bilen......
Eller ställa ut soptunnan kanske...det kan bli min uppgift för kvällen. Lite lagom...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar