Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2012

Söndergråten och söndagsfix

Å min gud som jag ser ut!
Blev sittandes och titta på "When a man loves a woman" igår. Herre min gud som jag grät! Nu är jag svullen i hela ansiktet som om jag gråtit i sorg i en vecka.
Inte gör det saken bättre att Isidor vakande kl 03.10 och va PIGG...så där glad och pigg! Hjälper inte mycket nattetid hur glada dom än är.

Ja,ja...det löste sig och han somande.

Vi sov till 07.00 i alla fall.
Badat två barn och den minste sover. Isolde hade 60% av lördagsgodiset i håret nämligen och somnade i soffan igår och idag såg hon ut som ett penntroll. Undra om min store son kmmer hem idag...han har varit hos sin farmor och farfar. Dom andra två ska jag försöka locka hit med fika idag. Dom är hos sin pappa men saknar dom så idag så jag hoppas dom kommer lite.

Ska ta tag i en tvätthög,plantera en blomma,dammsuga och försöka komma ut på en promenad.

Efter att varit ensam med barn sen i fredags kl 06.00 så börjar man nu på söndagen längta ordentligt efter Johan. En vuxen till!!!

Nu är det gitarr konsert av Isolde....Härligt!!!
Isolde erbjuder Isidor sin hand......Gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar