Summa sidvisningar

tisdag 26 juni 2012

Premiär turen 22.00

Min reumatism gör sig ordentligt påmind för tillfället. På morgonen är det värst...även nu i kväll.
Värme är bra så jag tog mig en premiärtur på 27 minuter på min nya spinningcykel och då känner jag inget alls...men NU! Mina fotleder och hälsena är så ömma och bultande varma!
Men cykeln den funkar riktigt bra!
Härligt med en dusch och nu ska jag krypa ner....även om 27 minuter inte kan klassas som nåt träningspass så va det i alla fall lagt på "Bonustränings -kontot"!!!!

Såååå....godnatt!
Så här mycket hud har jag aldrig visat i min blogg sen jag höggravid i bikini visade mig när Isolde va i magen....modigt!!!! Haha!

2 kommentarer:

  1. Gillar skylten på gymmet 5 min av något är mer än 20 min av ingenting

    SvaraRadera
  2. Ja, den är verkligen så bra....och så sant!!!!

    SvaraRadera