Summa sidvisningar

måndag 11 juni 2012

Mat,Mys och Kärlek!

I natt har jag letat ledig säng.....vid 02.00 så fick jag nog av snarkande och sparkande. Tog Isoldes säng och förstod varför hon låg i vår säng "en olycka" som jag satte ner rumpan i. Blev soffan!!!

Vi firade vår  första Bröllopsdag med hotellfrukost på Billingehus. Fick med oss äldsta sonen och dom två små. Mysigt!

En liten sväng på stan för att byta lite kläder här och där.

Johan och jag har varit iväg på lite "hemligheter" på eftermiddagen....får se hur det nu blir.....Spännande!

Avslutade med lekparken, tror aldrig Isolde tröttnar.
Vi skulle tränat båda två men det fick bli en riktig hemma kväll. Såååå skönt!

Vi har ätit lite och skrattade så dår vi under vår "romantiska" middag räddade soffan från glass, torkade upp apelsin från tröjor och fick en "låtsas-katt" i knät!!! :o)))))9

Johan sover lite nu inför nattjobb....sonen och jag ska se på fotboll!!!

Jag ska sova tidigt idag,känner mig precis slut!
La mig för sent igår...satt med bilder och då försvinner tiden för mig!!!
Tänk att denna lille fanns i min mage då jag söndergråten sa JA i kyrkan!!!! Tyckte det gick lite segt med träningen det sista innan bröllopet :o)))9


"Du är allt jag någonsin drömt om...."
//SOFIA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar