Summa sidvisningar

fredag 29 juni 2012

Fredagsmys!

Lite sent fredagsmys!
Kvällen den kom så plötsligt. Varit två gånger på ICA då min son är "manligt döende i en förkyldning" och behövde både godis och alvedon, så det blev en extra tur dit!
Jag har varit och tränat både mig själv och andra. Så roligt det är och så flitiga motionärer vi har!

För mig blev det axlar och biceps. Men undrar fortfarande varför de yngre killarna har så svårt att lägga ifrån sig sina vikter...varför behovet av att slänga ner dom så hårt man bara kan! Det låter så förbaskat högt och detta retar mig en aning. Tantvarning på den va?!?!?! ;o))))
Nu är det ju inte direkt de STORA grabbarna som gör detta...utan dom som har det som önskan. Den störste vi har är en oerhört sympatisk äldre man som är otroligt försiktig.....roligt att se att man "hänger i" även när man passerat 50 år (om han nu är det).

Jag tog mina små "i" och åkte till Kinnarp idag, där vi träffade söta Lisa. Handlade lite smågrejer!

På vägen hem köpte vi  mat till storebror...bara lukten av Mc Donalds mat får mig att nästa "kasta upp". Hela mitt hår luktade sån mat!!! Men en glass gick bra....:o))

Idag träffade jag ju Eva och söte lille Gustav. Så skönt att får ha lite "prata vuxen snack". Och med en otroligt klok och lung person. Kanske en bland det lugnaste jag känner!
Denna vecka har vuxenkontakt varit en bristvara....Jo, då lite då och då. Men Johan har haft västa jobbveckan och det va vääääldigt skönt att ha honom hemma nu i kväll.....

Jag läser några inrednings bloggar och fick deta tipset. en pall köpt på Ikea för 39 kr och en bricka att ställa  på och vips får man ett brickbord...man kan ju byta ut brickorna i färg och storlek. Men just nu passde denna rosa tyckte jag!!!
Den ska pryda altanen när solen skiner....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar