Summa sidvisningar

fredag 8 juni 2012

Student ,gym och växande mage!

Oj,va klockan är mycket! Jag håller på för fullt att förbereda morgondagens dop. Tyvärr glömde jag köpa blått band till dopklänningen....skit oxå. Får fixa det i morgon!

Vi har varit på gymmet idag och Isidor skötte sig bra!!! Johan och jag körde ihop och testa en ny övning...kan kännas i morgon!

Nu i eftermiddag kväll har vi varit på studentfirande. Söta Louise tog studenten....och festar nog hårt i kväll. Blir som en gammal morsa och förmande lite innan vi gick...ta det nu lite lungt. Oj, glömde berätta att jag sjöng solo idag på studentfirandet......:o))) Fanns önskemål om det, och jag ställde upp!!!!

Isolde lekte med Sienna.....Vilket vackert namn. Lillasyster heter Juliette....Gahhhhh så fint!!!!!!

Nu i kväll har jag städat,fejat,plockat,handlat och bakat. Nu orkar jag INGET mer idag!!!!

Fick reda på en nyhet idag...en växande bäbis i en mage. Jag ryser och börjar nästan gråta. Kan käna mig sjukligt avis på grvida på ett sätt....men skulle inte för något i världen genomgå det igen. MEN föder gärna. Kan känna sorg över att inte få uppleva det igen....


Nu tror jag allt är klat inför dopet i morgon. Nu önskar vi oss fint väder och en HAPPY bäbis!!!!
Resten löser sig....så är det alltid!!!!
Nu ska jag tvätta av mitt smink och lägga mig i sängen och läsa MAMA!!!

Måste maila lite bilder först bara på 2 söta killar....hoppas mamman blir glad!!!

Halloj på er......här ligger jag och tränar nacken!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar