Summa sidvisningar

söndag 24 juni 2012

Tjejdag och våra "päron"!

Johan gav sig ut på en cykeltur och vi andra städade här hemma.
Isolde och jag tog oss en "tjejutflykt" till Hjo. När vi utan regnkläder klev ur bilen så öpnnande sig himlen för oss och vi fick springa in och sätta oss i "Feskeboa" :o). En glass och vi tog nya tag. Tittade på båtar och handlade tuggummi....
Vidare mot hem&Hobby och sen hem .

Idag bjöd min pappa oss och Johans föräldrar på lunch.
Mysigt och trevligt!

Jag har för övrig träningsvärk från Helvetet kan jag lova....är helt slut i kroppen. Tur det blev vila idag!!!

Resten av kvällen har gått åt till lek & bus...tårar och skratt.
Extremt trötta barn och även jag slog hakan i Isoldes huvud en gång under Pippi Långstrump. När man bli så där trött så man får tunnelseende och gamnacke.......
Piggnade till här sen och vi röjde i en av sönernas rum. Ett ordentligt röj. Nu är det hur fint som helst men oddsen för att det vara så är inte så höga.....Men han kan överaska!

Vi slö kollar fotboll,pratar med mamma i telefonen,surfar besiktningstider till husvagnen och preciiiiis som vanligt är vi sent ute och får inte förrän v 28. Men så är det,,,,,,

Åååå läser om Anja Pärsson...tänk så fantastiskt att hon nu vågat ...att hon nu berättat om sin kärlek som är en kvinna. Inget ovanligt idag alls.....men säkert mycket svårt.
Att bli kär i en person och inte ett kön verkar idag vara ganska vanligt . Jag tycker det är fantastiskt med dessa idrottförebilder som nu berättar. Och berättar om hur jobbigt det är och hur lättade dom är när det sedna är "släppt".

Älska på...älska varann....se till att följ ditt hjärta...med din hjärna...med din själ och med ditt mod!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar