Summa sidvisningar

onsdag 27 juni 2012

Och så här slutade det!!!

Hade lite planer för MIN kväll. Johan jobbar i natt och jag hade lagt fram lite "svettas-kläder" för en tur på spinningcykeln.
Men först lägga Isolde....efter en timma sjunger hon fortfarande....han ska ha en annan pyjamas...kissa...visa ett märke på benet...allt medans jag ber henne sova!!! Bara det BE henne sova. Om man inte kan sova så hjälper det inte mycket att nån BER min sova!Så vi hande till slut här nere med en en Hot dog i papper och en knäckemacka men brutalt mycket bregott på. Min egna tid försvann som en löning!!!

Nu sitter vi här under filten och Emil i Lönneberga  på datorn!!! Kan inte hjälpa det men fy vad jag tycker synd om denne lille Emil. Tänk att som barn ALDRIG få känna sig speciellt "lyckad"!
Nu har vi vinkat,pussat och kramat  Hej då till pappa!

Jag känner att jag snart kommer få stressmage på hans resande. Jobba natt och åka hem i morgon bitti. Jag kan oroa ihjäl mig på detta! Han är klok som en bok och sover en stund i bilen när han är trött.
Men ändå!!!!
Glad varenda gång han kommer hel hem.

Tyckte mig se flickebarnet gnugga sig lite ögat...men insåg att det va knäckebröd som skavde!

Kanske vi inte ska låta henne sova 2 timmar på dagen....till och med eftermiddagen!


Men hon är ett härligt sällskap. Det är inte tyst så många sekunder.
Ingen bild från dagen. Vi har inte gjort nån målning nu i kväll i alla fall även om hon ville det när hon såg bilden!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar