Summa sidvisningar

tisdag 12 juni 2012

Räknar och räknar....

Tänkte ju börja jobba efter jul....men det va ett tag sen jag tänkte det. Det var under "Skrikfesterna" här hemma. Men nu vill jag GÄRNA vara hemma till april. Vi får väl se!
Ska in och jobba 1 dag i augusti, hoppas det blir lite fler i höst!

Denna gång har det gått så gräsligt fort. Dagarna går fort...även timmarna!

Nu vet jag ju att det är min sista gång .....då får man nästan lite "ångest" över att det tar så snabbt på dagarna. Saknade mina kollegor och det sociala livet i början. Men det känns inte alls så längre (sorry).
Jag har inte fullspäckade dagar utan den mesta tiden har vi här hemma. Är varken med på babysim eller massage....men babysång va jag på förra veckan. I höst ska vi väl försöka komma ut på lite mer saker om vi känner behovet finns!

Denna kvällen den försvann.....fäller så mycket hår så jag va tvungen att dammsuga. Tur jag har en ordentig kaufs för det ligger stora tussar som sen blir som en peruk i hörnen!

I morgon börjar Polarn&Pyret sin REA....jag blir nästan sjuk av längtan !!!

Får se om jag stuvar in mina "små I" och drar dit!

4 månder på to och dom vackraste ögon jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar