Summa sidvisningar

måndag 11 juni 2012

IDAG har vi bröllopsdag!

4 kommentarer:

  1. Läser din blogg då och då och är så imponerad över dina fina bilder. Vad har du för kamera/objektiv och i vilket program brukar du redigera dina bilder?
    Fin blogg du har! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! TACK va kul att höra!!! Jag ÄSLKAR att fota och redigera. Jag har en CANON eos 1000D. Med ett nyköpt objektiv som jag är så nöjd med. Jag har MASSOR av olika redigerings program som jag använder. PS använder jag inte så mycket längre men Picasa är lätt och bra! Har en hel del roliga appar i mobilen som är bra oxå. Nu är den uppe på laddning så jag minns inte men.....//SOFIA

    SvaraRadera
  3. Tack för snabbt svar. Vet du vad för objektiv du har, är sugen på att skaffa ett nytt men vet inte vad jag ska köpa för något. Blir så snyggt ljus på dina bilder tycker jag. //Anna

    SvaraRadera
  4. Det är ett Porträtt objektiv det jag har använt den sista tiden. Blir ett helt annat "djup" i bilderna tycker jag. MEN det går inte zooma alls med det utan det är ett fast objektiv. Finns i alla fall på Media Markt .CANON LENS 50 mm 1:1.8 står det på :o)))

    SvaraRadera