Summa sidvisningar

onsdag 9 maj 2012

Jag knuffar åt vänster och letar åt höger!

Regnet öser ner. Isidor sover som bäst när det smattrar mot regnskyddet.

Natten har varit lite "hejsansvejsan" här. All skuld ska inte läggas på Isidor utan 50% på hans far! En förkyld man som snarkar så taket kunde lyfta. Jag har alltså knuffat på honom och letat napp på andra sidan. Inte sovit mycket alls då nä...Muttrat och gnällt i kap med Isidor. Men sen kommer morgonen och allt känns helt OKEJ igen. Nattetid funkar jag dåligt!!!!

Mycket kaffe TODAY!

Träningsvärk i mina ben efter spinningen igår. Brukar jag aldrig få men idag känns det.

Isolde,Isidor och jag ska bege oss till Skövde i eftermiddag. Ska möta Johan där och lämna vår bil...IGEN!!!! Bättre med häst och vagn tror jag.


Hoppas på uppehåll nu så jag kan ta mig en promenad. Eller så trotsar jag regnet.

Hoppas du MÅR bra!!!



Lekparks lektyr




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar