Summa sidvisningar

onsdag 23 maj 2012

Inled mig icke i frestelsen....

Efter dagar av "fel" mat straffar det sig nu, som ALLTID!!! Jag är så godis sugen så jag surfar recept på allt gott som finns, det finns ju en del !
Jag är inte nöjd med ett äpple när detta drabbar mig....inte smörgåsrån heller. Att frukt är godis är ju så löjligt att jag blir upprörd. FRUKT är frukt....godis är godis. Jag vill ha choklad...helst center..Plopp går bra oxå....eller Marabou Jordgubb funkar. Så illa är det!!!!

MEN...jag kämpar....stretar och intalar mig att i morgon är det bättre.

Jag älskaer godis &fika. Skulle kunna stå över all god mat i världen ....Sen kämpar jag ständigt med x-tra kilon oxå.

SKIT är det...:o))))

Just idag känner jag mig så tacksam för....VÅTSERVETTER....tänk den som kom på det!?? Johan undrar mer över varför det alltid är 72 st i paketet. Tja....det är nåt att fundera på det :o)))))
Låter som det är nåt vi disskuterar här hos oss....svaret är..JA.....Haha!!!

Tänker oxå på att Försäkringskassan får mycket skit...men ibland gör dom sitt jobb bra. Att se över saker och ting som är så dumt så man nästan "baxnar". Bara en sån sak som att att ALLA kan jobba, göra något i alla fall. Kan man ta hand om hem/barn/träna/roa sig/ göra utflykter/ägna sig åt alla möjliga aktiviteter så kan man oxå jobba....Nu klarar sig på tok för många undan i alla fall det vet jag ....men dom tar sig!!!!

Tänker oxå just nu på att jag inte vill att nån ska knacka på......
Sitter med hätta...i tights och Bh. Mer orolig för klädseln än för hättan!!!
Min man har problem med fokus på kameran....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar