Summa sidvisningar

onsdag 30 maj 2012

1913 & Dejt med min make!

Lever denna vecka lite som ensamstående och minns samtidigt hur det va när jag VAR det! Tack å lov är jag inte det idag men kan känna stor beundran över dom som är det på riktigt! Där kan vi snacka hårt jobb!!!
Johan har sin värsta jobbvecka och jag sköter resten.....tänker inte klaga det minsta eller överlämna två barn i hans armar så fort han ställer skorna i hallen...Nope, vi arbetar båda två på vårt sätt. Inget av det är värre än det andra bara lite olika då jag inte har nån fikarast och han inte kan sätta sig på rumpan då och då under dagen. tror man kommer en bit med detta tänk!
Det har gått toppenbra denna vecka...läggeningen går som en dans.

Lämande Isolde på dagis och åkte mot Borås för att möta upp Johan. Vi åkte till Didrikssons utförsäljning. Det som händer mig i kön in är att jag drabbas av "Ullaredskänslan"...ni vet an blir så där löjligt förväntansfull och otålig att jag skulle kunna knuffa ner både små barn och damer utan att blinka. Men jag höll mig lugn!!!!
Hittade allt jag skulle!!!!

Sen åkte vi mot stan och åt grillbuffe´på Vici, en kanonbra restaurang!!!!

Gick på stan medans Isidor sov gott....hur mysigt som helst!
Avslutade det hela med att åka och kolla bilar...kände att det ska vara rättvist så Johan skulle få lite kul oxå.  Vi får se om det blir nån NY bil här....

Johan är kvar för att jobba i natt igen och jag åkte hem efter att pussat ihjäl honom , nästan jobbigt avsked. Men vi ses i morgon!!!! Saknar honom....

Här hemma hade Isolde och mormor haft det bra.

Just nu sovande barn. I vår kyl ligger det tomater,mjölk och ädelost VAD lagar man på det????? Efter dagens intag av mat så bör jag hålla mig till nåt "lätt!

Måste handla i morgon tror jag allt!!!

Jag orkar inget mer idag!
Lägger mig raklång med händerna bakom nacken och känner mig nöjd med dagen!!!!


Söta sommarskor till lillebror!


KVÄLLSMAT!


2 kommentarer:

  1. Vilken underbar färg på smoothien, vad har du i den?
    Fina små skor Isodor får ha på sig i sommar!
    Hihi, tänk att du redan hade räknat ut att det blev Valter :)

    SvaraRadera
  2. Ja du Linda va konstigt...fick bara en känsla av att det va ett namn för "er". Vet inte varför men man vill gärna att namnen ska passa lite ihop. Vi hade Mio,Colin och Dante nu sist som favoriter men är glad att vi körde på "I"...ISIDOR! I min mage va det annars en LYKKE.....där fick vi fel! I den är det mycket blåbär och lite hallon,mjölk och proteinpulver. Skorna är söta ...79 kr på Åhlens. Lite lagom för att ha på sig dom ett par gånger. //SOFIA

    SvaraRadera