Summa sidvisningar

fredag 4 maj 2012

Löjligt billigt!

Idag låg det ett paket i min brevlåda. Mitt smink från elf hade kommit! Otroligt billigt smink, men måste testa om det kan vara så att även billigt smink kan vara bra. Jag gillar annars Make Up store smink.

Köpte mineralprodukter och borste, läppglans mm. Hann bara testa några saker lite snabbt.MMen det jag prova verkade bra. Jag använder nästan enbart färger i brun ton nu mer. Dels för jag inte vill se för sminkad ut runt ögonen och dels för att jag tycker om en mer naturlig känsla över huvudtaget. Denna tid på året använder jag ingen foundation och ytterst lite fixeringspuder....solpuder på kinderna och mascara. Tycker det räcker till vardags och så klart rosa gloss på läpparna.

Så detta smink ska testas i morgon!!!


http://www.eyeslipsface.co.uk/index.asp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar