Summa sidvisningar

tisdag 15 maj 2012

Plågad bäbis och syster Lycklig!!!

Idag fick stackars lille Isidor sitt första vaccin (så stavas det inte ser jag, men inget annat såg heller rätt ut). Själv blundade jag och hyperventilera i hans nacke. Inte så mycket till stöd direkt. Men det gick bra! Han somande fort sen medans jag tog en liten promenad med Sussi i andra ändan av luren. Går snabbt när man pratar i mobilen samtidigt!!!

Hämta Isolde , som inte ville med hem idag. Med den otroligt opedagogiska frasen- Då går mamma utan dig då....så kom hon:o)))

Pannkakor på menyn och till mig dessa "protein-pannkakorna...riktigt goda!

En sväng till Familjecentralen för lite lek. Isolde är lycklig bara hon får umgås med barn...stackarn får gå här hemma med mig JÄMT!!! Kankse inte så många mamma-polare till mig direkt med Isolde håller mig sällskap.
Hon severar makaroner, leker prinsessa, åker rutchkana, plockar med dockor och ser till lillebror....och alla andras "lillebror" oxå för den delen.

Vidare mot lite eftermiddagsfika på Julius , Isoldes halva chokladboll snuddade vid min mun....fasiken va lätt det är att "äta rester".i farten ...sen va det  dax att bege oss hem. Jag hade fullt upp med att hålla henne vaken.

Stekte hamburgare tills Johan kom hem med en gråtande Isidor i bärsele.....dansa till hamburgestek och ta på en alldleles för liten gympadräkt på syrran samtidigt kräver ganska mycket närvaro....förbaskade spruta nu när ÄNTLIGEN koliken är över!!!

Jag har nu tränat, med en huvudvärk från "hell". Spränger och spänner så jag kan knappast titta.

Blev en fullspäckad dag.
Nu ska jag landa i soffan och inte göra mer idag!!!

I morgon är en annan dag.
Vi ska träffa ERICA,ALMA & TILDA på eftermiddagen!
Underbar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar