Summa sidvisningar

lördag 19 maj 2012

Lördags feeling!

Just nu sitter Isolde och jag i soffan och tittar på Tv med en godisskål mellan oss. Hon har badat!

Isolde har varit hos morfar och B-M på förmiddagen medans jag åkte till Skövde och shoppade lite med Isidor. Finns väldigt mycket fint just nu till både barn och mig.  Fortfarande för tjock för att lägga några direkta pengar på mig själv.Finns ingen tråkigare än prova kläder när man känner sig så här missnöjd. Det får vänta! MIN tid kommer så småningom....

Har agerat lite taxi till den store sonen, först hämta på "jobbet" sen köra vidare till hans farmor & farfar. Dom små sov och jag spelade Euphoria på tok för högt i bilen.

Fixat lite mat , det blev pastagratäng med kyckling. Ingen fantasi vad gäller mat. Men detta va en ny grej som jag kommer göra om. Helgens mat får gärna vara lite onyttigare....för hur det än är så är det gott med lite "klibbigt" så som cream fraische :o)))

Nu väntar vi in Johan...han är väääääldigt välkommen hem!!!!

Isidors mage är allt annat än Ok...mina armar hänger nere vid knäna och jag känner mig uppriktig ledsen över att det gått över 3 månader av min föräldraledighet och han fortfarande inte mår bra i sin mage. Var så mycket bättre under 10 dagar så jag trodde det vänt! Men det verkar inte så.....tänker inte ge mig nu utan KRÄVA allergitest. Man är så maktlös, man tycker så synd om dom samtidigt som man är ganska trött .

Nu hoppas jag på riktigt fint väder i morgon och jag tänker mest sitta på min altan och sola.

På måndag är det dax att åka till Vimmerby. Isolde vet inget än....vi ska väcka henne på morgonen och berätta det då. Hon kommer bli överlycklig!!!!


Isidors nya kläder





Just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar