Summa sidvisningar

torsdag 31 maj 2012

Kaffe, Pippi och vänskap!

Just nu är det sen str kopp kaffe som gäller för mig. Isolde tittar på Pippi och ser ganka sliten ut även hon. Tror hon kommer somna nu när vi ska till Barnens Hus med Sussi och Alice.

På förmiddagen åkte jag till Carina. Inte träffats på eeeeevigheter. Den stackarn är sjukskriven, tycker så synd om henne. Så jag köpte lite fika och åkte dit! Hon är en så mysig vän till mig. Våra söner är "bästisar oxå....

Idag borde jag storstäda. Får se hur eftermiddagen ser ut sen.
Ska träna och asluta med 30 min spinning. Ska bli skönt!!!
Träning har det inte blivit mycket av...sö ,mån och lite hemmaträning i tisdags,nån promenad hit och dit men ingen större ordning. Jag löser det inte praktsikt när Johan jobbar!

Nu ska vi äta russin!!!!

4 kommentarer:

  1. Hej Fia, läser din blogg då och då, tänkte att jag skulle sprungit på dig på gymmet, men jag "haffar" dig här, kan inte du lägga upp lite gravid-träningstips är du söt?
    Nu har ja hört från säkert 100stycken som kan och vet allt som säger att ja är dum i huvudet om ja tränar är v 19+, men så kom jag (och Ullis) på, du tränade väl ganska regelbundet med Isidor i magen? Kan inte ud dela med dig av några tips?
    Hoppas ni får en fin dag! /Mickan

    SvaraRadera
  2. Hej!!! Visst kan jag göra det!!! Kommer under kvällen! Redan v 19??? Ååå så spännande. Hoppas du mår bra.//FIA

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder!
    Å till Barnens hus måste vi åka någon gång framöver! Har hört av vänner att det är ett paradis för barnen :)

    SvaraRadera
  4. Hej Linda! Ja det måste DU! Det är sååååå bra. Tack, jag fotar dessa stackars barn hela tiden. Du har oxå grymt fina bilder i din Blogg//

    SvaraRadera