Summa sidvisningar

fredag 18 maj 2012

I väntans tider....

Vilken dag! Jag tror jag svimmar av trötthet.....koliken fick sig ett baksalg idag. I morgon är en annan dag. Som tröst till mig själv kan den inte bli värre...jo,möjligen en magsjuka på detta oxå hade varit droppen!

Nog om den....
Vi väntar här nu. Det är Let´s Dance idag och Isolde har väntat sen kl 10. Då är väntan lång.
Klänningen är nu på och glitterskorna är framtagna....

Själv väntar jag mest på pizza som Johan ska ha med sig hem från jobbet. Vi ska dela en pizza, eller jag ska ta en liten bit. Totalt urkass matdag idag. Fikat och ätit på tok fel. Men idag har det varit så rörigt här så jag har helt ärligt fått skita i det idag. Dålig ursäkt men så får det bli ibland.

Solen skiner här, nästan grillväder. Hoppas det håller i sig i morgon.

Jag har "lånat" ut Isolde till morfar i morgon.
Ska ge mig ut på lite eget äventyr (med Isidor).

Undrar hur min rabarberpaj blev. Jag gjorde den med ett barn skrikandes i bärsele och svetten rinnandes nerför ryggen. Kan hända jag misat nåt.

Nu är jag en trött morsa.....men vet att jag kommer få dans mig igenom Let´s Dance nu.

Så...det är bara att damma av dansskorna och byta om till "glitterklänning"!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar