Summa sidvisningar

onsdag 16 maj 2012

Träningsfritt och soffmys!

Idag blev det träningsfritt för både mig och Johan. Han jobbar 6 dagar denna vecka och det betyder att jag är ensam fram till kl 17.30 varje dag och till 20.00 i helgen.  Ganska trevligt att träffas lite då nån kväll. Så blev det nu i kväll.

Lekparken hela eftermiddagen...mycket bra ställe att tillbringa några timmar. Svårt ibland och veta vad man ska göra med en lekfull 3 åring. Mysiga Erica och hennes tjejer va med. Spännande då det skulle kissas på träd...åka linbana 100 gånger,gunga högt...några små skrubbsår och lite fika ingick oxå.

Träningsvärk i mina ben så jag har problem med snabba uppstigningar från soffor och stolar. Lite sugen på en löprunda nu i kväll men övningskörde med sonen i stället. Han är duktig men jag känner ändå att svetten tränger fram lite på överläppen.....
I morgon bitti blir det spinning...kl 7.15...på tok för tidigt men det är skönt att ha det gjort till 8.00 och vi har en helt ledig dag framför oss.

Har nu "bränt" bort 11 kg!
Antar att jag alldeles strax hamnar på "platån" där det helt plötsligt inte går lika enkelt. Redo för det men än så länge verkar kroppen gilla mitt upplägg.




Isolde va impad över min "gubbskapande". Satte först på en snopp och gapskrattade själv men insåg att den inte passar på bild.....:o))))))Isolde tyckte oxå det va väääääldigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar