Summa sidvisningar

torsdag 31 maj 2012

Morgondagen...

Förr avskydde jag " Det är en dag i morgon också"....Ni vet när folk skulle gå hem,tråkiga människor som såg morgondagen framför sig och inte kunde njuta av "nu".
Nu för tiden så är mitt tänk just så tråkigt!
MÅSTE lägga mig i tid på kvällarna :o)))))
För att orka med mitt aktiva levene så väl nattetid som dagtid. Nattens "snurrande,buffande,knorrande, ätande,bajsande, leta napp, buffa rumpa har gett mig EXTREM trötthet...NATTETID! På morgone efter 08.00 är livet helt okej igen och natten är glömd och jag känner mig inte det minsta trött, möjligen lite huvudvärk. Måste gå på hormoner än för jag borde vara "Robot" och helt slut. Men det är jag inte!

Endast isolde av mina 5 barn har sovit bra. Resten (grabbar) har varit vakna massor...i alla fall Nr 1 & 5. Dom är lite lika i det där med nattlig aktivitet både då och nu!!! Skiljer 18 år på dom...:o)))

Längtar efter helgen nu. I morgon ska min pappa firas på kvällen....lördag och söndag är inget planerat.

MEN först ska Isolde få vara ledig från dagis. Skönt att inte stressa iväg med henne till 08.00. Jag är knappast klädd,tandkräm i mungipan och kepsen på svaj.... Isidor ligger med en strumpa på sig i vagnen, Isolde har regnbyxorna över axeln och finskorna på fötterna.....STERSS STRESS. I morgon ska vi "softa"!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar