Summa sidvisningar

lördag 12 maj 2012

Ny bäbis och trevlig kväll!

Vi har fått en ny bäbis här hemma. En glad och go kille. Skriken är som borta....han är nöjd och verkar bli en lugn bäbis som är nöjd med att få sitta i knät. Åååå vi är pigga och glada föräldrar.

Just nu är det så fantastiskt så jag låter patetisk!

Igår va det begravning för Johans mormor. En fin begravning även om alla såna här tillställningar är tråkiga och jobbiga.

På kvällen va det dax för TJEFEST hos Sussi med jobbet. Jo då jag skulle nog partaja lite....ett par cider inhandlades men insåg att det va lääääääänge sen jag intog någon alkohol. Vi pratar 1,5 år!!!!!!

Jag kände av det kan jag säga....
God mat och massor av skratt + att jag fick ,eller Isidor fick present kort på Polarn&Pyret . JIPPI!!!!

Men idag är jag pigg.
Vi städar.
Isidor sover...Isolde släpar fram det vi ställt tillbaka!!!

Isolde och jag ska ha tjej-eftermiddag.
Vi ska på dansuppvisning!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar