Summa sidvisningar

torsdag 3 maj 2012

Mot sängen!

Dax att sova tror jag minsann. Kallt som bara den va det ute nu.....

Jag har haft en slökväll förutom några danser med Isolde till Let´s Dance. Resten av kvällen har jag inte gjort många knop. Mina "hemmafru" sysslor gjorde jag under dagen. .o))

Fredag i morgon, en bra dag!

Måste träna i morgon, eller måste...Jag vill ,jag ska!

Hittat en rolig kurs som jag troligen ska gå....Ååååå va kul det vore!

Vi får se....

Idag har jag bestämt mig för att 1/ Låta min mobil vara när jag är tillsammans med mina barn. Sitter på tok för mycket med den när jag har dom omkring mig...inte bra!
2/ Göra en sak för min egen skull....gå denna kurs.
3/ Inte lägga min kraft på saker jag inte kan påverka
4/ Inte sola så mycket i sommar.
5/ Städa mindre....

Bra va?!?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar