Summa sidvisningar

måndag 28 maj 2012

Svart dag och lite sol!

Svart dag  i form av mysket kaffe. Känner mig lite småtrött en dag som denna. Lilleman håller oss igång nattetid.....
Åkte ner till gymmet på morgonen och gjorde vad jag skulle.
Johan grejar med bilen och jag dricker kaffe och hoppas sonen kommer och gör mig sällskap snart.
Solen har svårt för beslut idag, ena stunde skiner den sen försvinner den.
Jag har röjt upp här hemma. Ett hem som för övrigt är täckte med gult pulver, denna pollen tar sig in överallt.
Tvätten är tillbaka i garderoberna och jag ska nog ta mig en runda med dammsugaren ser jag.

Ska hinna en promenad innan jag hämtar upp Isolde tänkte jag. Inte säkert det går ihop sig ser jag.
I morgn ska det bli kyligare så då tror jag vi får baka till dopet och göra en storstädning här hemma.

Ha en fin dag.
I morgon blir det nog stor-bak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar