Summa sidvisningar

onsdag 9 maj 2012

Ett litet liv!

En glad överaskning fick jag nu när jag tittade till min FB sida. En ny liten kille har kommit. Lite för tidigt gjorde han sin premiär på jorden. Verkar ändå vara en stor gosse. Ett stort stort GRATTIS EVA med familj!


Det är så stort detta med att få barn. Det är en GÅVA....det är inte självklart!

Isolde,Isidor och jag åkte till Skövde. Jag handlade lite. Dom två små skötte sig fint och Isolde fick köpa ett paraply och vi gick på McDonalds. Ett spännande äventyr för oss som sällan besöker det stället.

Mötte upp Johan och nu har vi hamnat i soffan. Isolde sov på tok för sent idag och lär inte somna än. Inte bra med bilutflykter för sent på dagen.

I morgon ska jag till barnläkaren med Isidor, det ska tas prover (hoppas jag). Hans mage krånglar till och från. Idag har ändå varit en bra dag för honom.

Vi har tänt ljus och Isolde utbrast- ÄR DET LET`S DANCE????????????
det verkar vara då jag tänder ljus.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar