Summa sidvisningar

lördag 5 maj 2012

Raggare och Kakfrossa!!!

Vår stad är fylld av raggare en sådan här dag. Crousing är det här idag! Intresset är enormt men mitt intresse är svalt. Vi tog en sväng i blåsten på förmiddagen men tog en fika istället då vi höll på att blåsa bort.
Eftermiddagen har vi tillbringat i Floda hos SUPER söta Malva som hade Namngivnings fest!!!! Måååååånga barn och mycket trevligt.

Isolde ville inte åka hem. Det vill hon aldrig....hon ÄLSKAR kalas och människor.

Nu är vi i alla fall hemma och det är Hockey på Tv. Så förbaskat trist men vad ska jag göra....grabbarna gillar det så Tv är deras idag.

Jag har nog att göra ändå för jag ska nu börja göra fotoböcker till mina barn...til alla 5 hade jag tänkt!!!!

Småttingarna sover. Isolde va tvungen att visa sin 3 års trots lite. Men hon är ändå hanterbar på nåt sätt. Man får markera lika tydligt som hon...lirka då det behövs och bromsa när det är nog. det ÄR en balansgång att dundra rätt in i 3 års trotsen.

Började morgonen med ett par vändor i slalombacken. Det är jobbigt men skönt när det är klart!

Dom vändorna behövdes idag då fika bordet va så fyllt av kakor hos Malva att jag kommer drömma om alla dessa goda saker. ÄLSKAR kakor...tyvärr så klart men så är det.  Idag höll jag inte igen.....Inte det minsta!!!

GOTT!!!!

En behaglig bilfärd i 2 timmar!


KAKA BUFFÈ

Fina barn!

Frida och Eddie

En fågel sugen på lite McD mat kanske!!!

1 kommentar:

  1. Du kommer att bli fast i fotoboksträsket du också! Tack för idag! Kram Ulli

    SvaraRadera