Summa sidvisningar

fredag 18 maj 2012

Försvunnen son och Go fika!

Vaknade vid 02.00...ingen son hemma...skickade sms....02.13...ringer...inget svar.....03.05 ...ringer....03.06 ...ringer. ..3.45 väcker Johan. Känner mig hysterisk!!!!! Vart är mitt barn?!?!!
I mitt huvud har det värsta hänt....VART ska jag börja leta!!!!
Nä då han hade glömt att säga att han sov hos flickvännen.

Sussi och Alice har vait här och hade med sig fika. Isidor vädrade sina lungor ordentligt....
Han är inte helt kry den lille. Blek som en alvedon och småfebrig. Måste va från sprutan.

Nu har varit ute på en ganska lång promenad på 6 km. Båda sov.....I bland lyckas man!!!!!

Isolde har handlat godis till kvällen, som snart redan är slut.

Lillebror har inte visat sin bästa sida alls idag och jag fick bära honom inne på ICA samtidigt som jag skulle betala och packa i.....hanterar inte den stressen riktigt.

Men nu är vi hemma.
Nu ska vi bara mysa i soffan och göra rabarberpaj till kvällen!!!!

Sussi och Alice


Krigsmålning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar