Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

En rolig helg....

Oj, en sån helg!
Idag har det varit full fart här hos oss.
Vi har haft besök av Johans kompis Christoffer och hans Sofia + Kimmie,Teo och Meja. Det va fartfyllt och högljutt men roligt. Vi grillade och fika och timmarna flög iväg som vanligt!

Jag hann träna på morgonen. Blev 25 min spinning och sen blev det en stund ute i gymmet.

Storhandling hann vi oxå på förmiddagen. Men så trist att handla på en söndag...

Nu har jag landat i soffan efter att röjt upp här och myst med Isidor. Han har varit så gosig i kväll. Blir helt tårögd när jag tittar på honom. Det har varit en tuff start för oss alla dessa 3 månader. Men nu hoppas vi att han får må som idag. Pigg och glad ....tror "Skrikidor" blivit en riktigt "Gladior". Vi har bytt testat all modersmjölksersättning som finns på markanden...men tillbaka till ruta 1 och han verkar klara den "vanliga" ersättningen nu.
Sover bra och är NÖJD och glad....UNDERBART!!!!!!

Ögeonen går i kors just nu. Måste lägga mig lite tror jag allt!!!!
Igår körde Isolde ett cykelrace på stan och vann en biljett till "Barnens Hus"!!!!

1 kommentar:

  1. Ofta är det nog så att man som förälder misstänker mjölkalergi när bebisen skriker hela tiden! Det måste ju vara nåt "fel" när barnet inte är nöjd o glad liksom. Har haft det bekymret med mina barn med men som du säger, man hamnar tillbaka på ruta ett o efter den magiska 3 månaders gränsen släpper allt! Barnet "tål" mjölk o är nöjd igen! Jag tror det är jobbigt för bebisens tarmar att komma i gång. Jobbigt för oss som lever med det, men som tur är ger det med sig! Kolik är inte roligt! Men man överlever (även om man många, många gånger tror att man ska stryka med) Härligt att det börjar ge sig nu iaf! Nu kan ni börja njuta!!! Kram o Lycka till!! Ni är fantastiska!

    SvaraRadera