Summa sidvisningar

torsdag 24 maj 2012

Kväll hos Mig!

Att lägga 2 små barn här på mina ensamma kvällar brukar gå som en dans. Idag blev det en seg läggning av lillebror. Han fäktar och gapar,svettas och blir högröd och...nappen ur...sätta i den...sen startar han sin "vifta med alla delar" dans igen. Så idag fick jag "klappa rumpa" tills han somnade. Det vill till att inte tappa takten i rumpklappen för då började han igen....med hakan på spjälsängskanten och de där förbaskade glada små getingarna åkte förbi ...om och om igen. Jag pratar om spelmobilen som jag startat om si sådär 17 gånger i kväll. Hatar melodin!!!1
OCH så händer det,han sluter sina fantastisk vackra ögon....YES.....rör mig det saktaste jag bara kan, i detta läget är det allvar,inget får gå fel,inget hinder i vägen...vilken bräda va det nu som knarrade????? Jag smyger....andas inte (i kväll är det nämligen min Tv kväll och jag börjar känna stressen över att missa detta)....DÅ trampar jag på mitt skärp och får ta tag i dörrhandtaget...ochh VIPS...."Börja om från början,börjar om på nytt.......
Men nu sover han!!!

Haft en härlig dag.
På eftermiddagen träffade vi underbara Anita och supersöta Gabriel i lekparken. Dom leker jättebra och har så roligt. Isidor han va vaken och piggelin,nöjd och glad. Mycket att titta på!

Vi va inte hemma förrän strax innan 18 och då va det kvälls-fix här.

Johan ringde precis och fick sluta lite tidigare....Mysigt!!!

Nu har vi 3 lediga dagar ihop. Älskar hans sällskap...tänk att man kan ha både en bästa vän och underbar man i samma person...Lycklig för detta!!!!

Väntar in LOREEN nu......



Förskolans dag firades idag...Här ser ni katten Findus!!!



Glader...Nu mer!!!! Härligt.....




2 kommentarer:

  1. Hihi du e för rolig!! Känner igen det där med smygandet... hahahahah!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja vi är nog många i denna sits. Man vågar knappast andas....hosta vore förödande! //SOFIA

    SvaraRadera