Summa sidvisningar

torsdag 17 maj 2012

Kärlek,bus och förmaningar!!!

Morgonspinning startade denna dag. Härlig känsla efteråt.
Vi åt en långfrukost när jag kom hem. Johan va ledig och det är så mysigt att kunna sitta ner tillsammans och äta.

En lite så där "vad gör man denna dag" dag??
Vi åkte till Skövde och va på stellas Lekland tillsammans med ganska många andra lediga. Isolde är som en duracellkanin och sprang mellan cyklar,bollar och klätternät. Själv ansvarade jag för den lille herren i vagnen och slapp på så vis hänga där bland klätterställningar. Inte nåt jag tycker är superkul nämligen! Jag är ingen lekmamma....jag kan grjeja med dockor,bli severad mat av Isolde,kamma dockor,köra lite vagn och leka kurrragömma. Men inte någon längre stund...tyvärr! Nu är hon självständig och kan leka själv.

En sväng på "stan" blev det oxå. 2 små solhattar och en klänning till Isolde.

En mysig eftermiddagsfika hos mamma hann vi med också . Isolde stannade där en stund och jag hann handla i lugn och ro och vi hann hem för att laga mat och bada Isidor. Ganska skön stund!!!

Idag fick jag en så fin kärleksförklaring från min man......bara så där rakt upp och ner. Helt utan nån som helst anledning. Han är inte mannen som öser ur sig sånt till höger och vänster till mig...tack å lov. Så det blir så speciellt när man väl får det...
När jag sen la Isolde och låg och luktade i denna varma nacke vände hon sig om och klappa mig på kinden och förklade för mig hur mycket hon älskar mig! En blöt puss och sen somnade hon...och jag lipade....så klart!!!! :o))
En kärleksfull dag.

Nu har jag också visat min kärlek till min 18 åring som ska iväg på crusing ett par mil bort.
"Va nu förståndig och ta hand om varann" fick han höra innan han gick......
Ska nog snart dra iväg ett mess för att kolla läget lite....det första av många innan kvällen är över!!!

Hockey på Tv...tror jag kräks på detta snart!!!






Lite mat för att orka

Me

Ritar hos mormor i NY klänning

Fina grabbar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar