Summa sidvisningar

söndag 13 maj 2012

Laddar för en ny vecka!!!!

Härlig helg!

Idag har det varit kalas för min 14 åring!
Jag har tränat 2 pass, nu i kväll har jag varit på berget och sprungit 5 km...eller kört intervaller i alla fall.

Glad i hågen gick jag ut till Johan och berättade att båda barnen sov 18.40. Så nöjd och såg fram mot en mysig kväll med film.
Efter min slitiga löprunda målade jag Tripp-trapp stolen igen  där färg runnit och den såg väl sådär ut.....och döm om min förvåning när sen BÅDA barnen är vakna....kl 20.45!!!

Så nu sitter vi här :o))))

Haft en bra helg och vädret va så fint på förmiddagen när vi grillade.
Nu är det SVART ute!!!!!

Ska nog tända lite ljus.

Laddar för en ny vecka.
Känns otroligt skönt och roligt att nu denna 3 månaders KOLIK skrik verkar vara över. Tur jag blogggar så jag kan gå tillbaka och se vad som hänt under dessa månader. För i ärlighetens namn har jag "luckor" från dessa månader. Tröttheten har nästan varit övermäktig!!

MEN nu ser jag fram mot vår/sommar och allt roligt vi ska göra!!!





Mors goda BAK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar