Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

Vilken dag!!!!

Mätt så jag tror jag spricker.
Vilken härlig dag.
Här har firats mammor dagen lång.
Tårta,paj,glass och bullar och nu i kväll grill.

På morgonen hann jag med både en promenad och en sväng till gymmet. Så skönt och smart att göra det på förmiddagen för det blir lätt annat i vägen annars. Glädjer mig att se att träningen går riktigt bra. Ändrat lite övningar och lagt till några.

Johans föräldrar kom och alla mina barn va här samtidigt. INGEN hade "viktigare" saker för sig. Min älskade grabbar.....
Blev bjuden av store sonen på en glass av valfri sort ...:o)). Själv tog han den största jag skådat.
Vi åkte till Bokskogen och åt upp...pratade och bara va tillsammans. Så mysigt!

En sväng upp till min mamma som utan tvekan måste va den bästa...tillsammans med några till kanske. Men hon ÄR fantastsik!!!! Ställer upp i alla lägen......hoppas jag blir sån.

Grillat med våra mammor idag. Johans föräldrar va här också så det passade bra att fira oss ALLA!!!

Isidor har tagit ca 2 timmar på sig att somna nu i kväll. Käre tid hur svårt kan det va att slappna av?!?!?!?!
Men nu ...tror vi.....

Ska ta min snygge man och sätta mig i soffan!!!!

Tack Johan och alla mina barn för denna dag!
Med KÄRLEK från MIG!
Världens bästa farfar!


Jag fick trisslotter av min svärfar och trodde nästan jag va på väg att vinna 2 Mille. Blev....o kronor.

Vår underbara altan

Världens BÄSTA Farmor!!!!


ME

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar