Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

GRATTIS TILL "VI"!

Vilken grej igår. Vi gick och vann. Stor skam vore det annars. Hon är fantastiskt, vilken STJÄRNA! Sen är hon grymt vacker oxå....
Ryska gummorna är ju så söta så jag skulle kunna bjuda hem dom alla.  Underbara!!!!! Låten kommer JAG spela om &om igen....

GRATTIS oxå till "Vi" mammor!!!
Jag blev väckt med hjärte-smörgås och kaffe + paket med en solklänning i. Blir så glad att jag vill lipa. Tänk att nån tycker jag ÄR VÄLDENS BÄSTA MAMMA!!!!! Å, min gud så stort.

"Vi" är fantastiska.
Vi kräks i månader, gråter,orora oss,har halsbränna,bär en enorm mage,fogar som värker och fötter som tar andra propotioner precis som övriga delar på denna mammakropp,skriker,gapar och svettas oss igenom en förlossning, vi "lånar" ut bröst som mat och tröst,vi byter bajsblöjor i rekordfart samtidigt som vi får en spya över axeln, vi har hormonsvängningar så det "dånar" om det , vi sliter med "garavvekilon" och degmagen, vi  nattvandrar och klappar rumpa,fostrar,tröstar, gapar,skäller,pussar, längtar,saknar,stöttar,lyssnar......vi blir avskydda och utskällda i perioder, vi är tjatiga,jobbiga och töntiga.

Allt detta och ändå är det vår största och bästa roll vi har, jag påstår inte det är enkelt men förbaskat underbart!!!

SÅ grattis  MORSOR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar