Summa sidvisningar

torsdag 10 maj 2012

- 10

Tur det inte är grader ute jag skriver om utan vikten jag nu tappat sen Isidor föddes!

På 11 v har jag tappat dessa 10 kg!

IGÅR spräckte jag -10 kg....-10,2 för att va petig och det ska man väl vara?!?!?!

Gått som en "dans". Med vanlig mat, hög träningsdos i form av allt möjligt, promenader, inga förbud (för mig betyder det att hamna i gammla mönster)MEN väldigt mycket vilja . Så än en gång kan jag säga att det finns chans att tappa vikt utan nån som helst diet i stället. MEN att VETA vad man äter under en dag är bra. Jag antecknar nämligen ALLT...till och med gurka :o)))) det är bra hjälp!!!!
Visst tusan får man göra vissa uppoffringar...den som fantiserar om en viktminskining utan nåt som helst "ansträgning" den lär nog kanske misslyckas. Men att göra det behagligt det tror jag går. Självklart går det inte "synda" och "unna" sig i allt för stor utstäckning. Men då och då funkar då "livet" kommer i mellan. Och det gör det ju!!!!

Känns kul men framförllt skönt!
Har många kvar.....efter en graviditet som innebar sjukskrivning och på tok för mycket "mys" fika varje dag...2 gånger om dagen så blev reultatet detta.

Men vad gör det NU.....efter sommaren ska det inte synas alls att jag levde så "gott".

Om jag lyckas.....???
Upp till mig att bestämma......Så....SJÄLVKLART!!!

1 kommentar:

  1. Sjukt snygg 5 barnsmamma. Grattis än en gång.

    SvaraRadera