Summa sidvisningar

tisdag 29 maj 2012

Pinsamt!

Godmorgon!
Jag har fått kriktik att jag inte svarar på kommentarer...Fy skäms på mig och ska erkänna nu för er. ATT jag inte vet hur jag gör!!!! Pinsamt men sant.
Ska genast kolla upp detta och börja svara er...SÅ KLART!

Helt rätt att man ska göra det.
Så nu ska jag se hur man gör...säkert busenkelt men.....
SORRY!

Isolde är hemma efter en förmiddag i skogen med dagis, eller förskolan som det så fint heter.
Hon ska se Karlsson på taket.

Man hinner inte allt för mycket på 3 timmar men idag har jag:
*Plockat (som vanligt)
*Promenad 40 min (blev förföljd av en skåpbil....)
*Hemmaträning (plankan,utfall och lite kettlebell)
*En kaffedejt med min man vid köksbordet
*Matat bäbis.....plockat ur diskmaskinen....och en å annan bajsblöja!

Mat starx och sen ska Isidor vägas!
GISSA VEM!


JAG


2 kommentarer:

  1. asså finns de nåt speciellt sätt att svar på kommentarer? ja brukar skriva tillbaka på den personens blogg (om den har) å annars kan ja göra nån notering i nästa inlägg....fast ja får så sällan kommentarer så ja lär väl kanske inte behöva ha nåt annat sätt, om de nu finns de!?! trist när man inte får kommentarer tycker ja...
    ha de gott, kram

    SvaraRadera
  2. Alltså jag trodde det fanns nån speciell "knapp" för att svara. Fanns på Metrobloggen vet jag. Men jag får väl göra så här...Jag är urkass på sånt ,eller mer att jag inte orkar leta runt! DÅ ska jag in och kommentera lite...KRAM//SOFIA

    SvaraRadera