Summa sidvisningar

fredag 4 maj 2012

Sång och utkastad familj!

Efter en rörig natt där jag snurrat runt ,matat barn,hämtat barn, fått en hysteriskt utbrott vid 05 så blev det då MORGON! Lilla Isolde sov så gott så jag bestämde att det fick bli en ledig dag från dagis. När jag berättade detta undrade hon om hon va sjuk :o)
Vi tog en mysmorgon och begav oss sen på sångstund med ett gäng härliga barn och mammor.

På eftermiddagen dök mellanbrorsan och hans kompis upp. Vi fikade och avhandlade veckan. Dom skulle ut och cykla i skogen. Skönt att dom är ute lite så här års.

Störste sonen har lite extra jobb nu över sommaren så han skjutsade vi innan det va dax att hämta en av våra bilar i Skövde . Isolde somande så klart i bilen  vilket betyder att hon nu är uppe med Johan och vi får se om hon somnar!

Jag har tränat och skickade ut Johan och Isolde medans jag Turbo-städa vid 19.30. Välbehövligt!!!

Hockey på Tv. Fy så trist. Men som den fina fru jag är låter jag Johan titta medans jag surfar hus,smink och cykelvagnar!!!

Isidors stackars mage är ett problem. Nu skriker han inte så mycket längre men blöjbytena är täta.

JUST DET....Proteinplätt-recept kommer här!!!

2 äggvitor
50g kesella
14 g havregryn

Mixa allt och stek i lite olja.

Tror att hela satsen innehåller 128kcl!

1 kommentar:

  1. Tack för recptet måste testas snarast. undrar just 14 gr havregryn.hm har ingen våg.
    Kandet vara några matskedar.

    Vad äter man till eller kryddar det med??

    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera