Summa sidvisningar

söndag 19 augusti 2012

Den hänger i!!!

Sommaren släpper inte taget!
Härligt att få några fina dagar till.
Jag gillar alla sorter av väder förutom blåst!

Startade morgonen med träning, tycker det bra som tusan nu.

Vi bestämde oss för en tur till Hjo för bad.
Så fick det bli!

Joha tog sin "gula fara" till Hjo. "Gula faran" är MIN racercykel som blev hans och en spinningcykel blev min. Alla nöjda!

Va väl kanske inte det mest badvänliga väder vi kunde tänka oss men bad blev det.

Isolde fick en present av mig idag med Allmogefärg och trähjärtan att måla. Vi kom överens om att nappen nu ska "vila" förutom när hon ska sova. Hon älskar denna napp och jag kan bli tokig när hon har den i hela tiden!!!!
Vi får se om hon "minns" det i morgon!

En slapp kväll på altanen med min mamma. Blev korvgrillning.

Isolde följde med henne ut på en promenad och hem fick vi ett sovande barn....som fortsatte sova!

Vet ni en sak...när man bloggar kan man bli VÄLDIGT trött på "snygg" bilder..spegelbilder med mobilen. Allt för att visa sin BÄSTA sida. Kan vara smart kanske...men så tråkigt va?!!
Så idag bjuder jag er på denna "snygg" bild i brist på annat!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar