Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2012

På bättringsvägen!

Detta kan nästan inte vara sant...böjde mig fram för att ta upp Isidor ur gåstolen och det högg till i min rygg. Så där lång ner.....Kan inte böja mig men sitta. Är det detta som är RYTGGSKOTT tro. Har tagit en Citodon, det starkaste vi hade för dagen. MÅste....måste kunna köra mitt pass i morgon. Nåt annat finns inte!!! Vilken otur vi haft nu i 1,5 vecka....Raketolyckor,sjuka barn och så detta!!! Känns lite som det kan få vara nog NU!

Isidor har tagit massor av prover idag , tyvärr fick man till slut ta det i fingret då det inte gick på annat sätt i den lilla kroppen. Men det gick bra!
Han känns bättre. lite feber bara!

Han sov gott sen så jag kunde gå på stan helt ostört. Blev en tröja till Isidor på Polarn& Pyret. Hittade inget annat, skulle int ha nåt mer heller.

Nu har vi kusin Vera här. Vi har varit ute en stund och fikat på altanen. Nu är det soffhäng och Tv.

Isidor sover.....hoppas han gör de en stund till!

Vilket väder...ena dagen mössa  på andra dagen sommarklänning. Underligt va?

Skulle tränat i kväll,en löprunda. Känns just nu helt omöjligt!
Kanske kan cykla lite!!!
Isolde börjar ÄNTLIGEn intressera sig för böcker...här är det Kajsa Kavat!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar