Summa sidvisningar

måndag 6 augusti 2012

Ingen vanlig dag!

Halv natt har jag sovit på en soffa här nere. För att få någon sammanhängande sömn. Kl 06.00 ringde
klockan och jag höll på att bryta ihop. Tur jag inte börjar jobba än för att sköta barn nattetid när man ska jobba går inte....det vore rent omöjligt!

En jobbdag för mig och en hemmadag för Johan. Oerhört nyttigt att bytas av i bland. Då får man en annan syn och kanske lite förståelse för varann...vilket jag tror man måste ha!!!

Allt hade gått bra här hemma...hade inte trott något annat heller.

Dax att ta ett djupt andetag för att ta ett kliv upp på spinningcykeln....känner att jag behöver göra mig av med lite ilska.....ibland finns såna dagar även i Bloggvärlden!
Då är träning det bästa sättet!

Ha en bra kväll!

Innan Du Tror!!
Ta Reda På Fakta....

Innan Du Dömmer!!
Försök Förstå Varför....

Innan Du Talar!!
Tänk....

Innan Du Gnäller!!
Sopa Rent Framför Din Egen Dörr....


Lite kloka ord att ta med sig....fundera över....refelektera över....ta till sig/åt sig....och läsa igen....Kankse...och igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar