Summa sidvisningar

torsdag 9 augusti 2012

Träning och lek!

Morgonträning på Berget. Idag blev det intervaller,otroligt bra träning men ack så jäkla jobbigt.
Men när det är klart finns det få saker att jämföra med !

Vi tog en slapp förmiddag då Johan va ledig. Å, så skönt! Kolla OS och fixa lite.
De vanliga husmorssysslorna...tvätta,mat och plocka.
Å,min skapare vad man plockar.
Rörigt hem stressar mig men man måste försöka blunda ibland!


På eftermiddagen blev det Barnens Hus med Anita,Stefan ocg Gabriel.
Vilket ställe det är!!!

Synd man inte besöker det oftare egentligen!

Trötta barn och svettiga föräldrar efter 2 timmar!

Träning för mig men inga pass att köra så det blev ben för mig.

En bra träningsvecka.
Nu jobbar Johan hela helgen och kommer vara borta Fr,Lö,Sön....då blir det ingen given träning men nån tid för mig ska jag nog hitta!
Väntar in min man som snart kommer hem svettig,skitig och hungrig efter 90 min krälande i skogen.






Inte bara barnen hade rolligt ska ni veta!!!! Även Anita...

Fika behövdes!

Lillprins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar